Je kunt de grootte van de letters op je computerscherm zelf instellen.

Manier 1

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en rol tegelijkertijd met het scroll-wieltje op je muis om te vergroten en te verkleinen.



Manier 2

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en klik tegelijkertijd op de + voor grotere letters of de - voor kleinere letters.



Standaardgrootte herstellen

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en klik tegelijkertijd op de 0 (nul).

 

Niet tevreden

Je huurt één van onze woningen. We doen ons best om het wonen voor jou zo prettig mogelijk te maken. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Laat ons dit weten. Samen bekijken we of we hier iets aan kunnen doen. Je leest hieronder welke stappen je neemt.

Doorgeven reparatieverzoek en melden overlast

Heb je een reparatieverzoek? Deze meld je en plan je bij voorkeur direct online via Mijn Standvast Wonen. Hier vind je ook meer informatie over het doorgeven van een reparatieverzoek.
Ervaar je overlast van buren? Kijk dan bij ‘Overlast van buren/buurtgenoten’ op de pagina Huren.

Huurverhoging

Ben je het niet eens met de voorgestelde verhoging? Kijk dan bij 'Huurverhoging' op de pagina Huren

Niet tevreden

Stap 1: Kijk bij wie je je klacht moet melden

Een klacht kan over verschillende onderwerpen gaan. Je kunt bijvoorbeeld een klacht hebben over de manier waarop een medewerker je te woord heeft gestaan, over de oplevering van je nieuwe woning of over de hoogte van de eindafrekening van de servicekosten. Dit soort klachten meld je bij ons. Bij stap 2 lees je hoe je dit doet.

Stap 2: Is de klacht voor Standvast Wonen? Neem contact met ons op

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening en is de klacht voor ons? Neem dan eerst contact op met ons Klantcontactcentrum. Dit doe je via ons online contactformulier. Omschrijf je klacht zo duidelijk en volledig mogelijk. Samen bekijken we vervolgens of we je ontevredenheid weg kunnen nemen.

Stap 3: Je hebt contact met ons gehad over je klacht en je bent niet tevreden over de afhandeling hiervan

Dan meld je je klacht aan onze Klachtencoördinator via het online klachtenformulier. Je ontvangt binnen twee werkdagen een ontvangstbevestiging en binnen twee werkweken een inhoudelijke reactie op je klacht. Ben je niet tevreden over deze klachtafhandeling? Dan laat je dat binnen twee weken aan ons weten. Ben je tevreden over de afhandeling? Dan is je klacht afgehandeld.

Stap 4: Je hebt een klacht ingediend bij de Klachtencoördinator en je bent niet tevreden met de uitkomst

Komen we er samen niet uit en blijf je ontevreden? Dan kun je je klacht indienen bij de Klachtencommissie Woningcorporaties Nijmegen en omgeving. Om dit te kunnen doen, heb je eerst een eindstandpunt van onze directie nodig.

Klachtencommissie Woningcorporaties Nijmegen en omgeving

Wij zijn aangesloten bij de Klachtencommissie Woningcorporaties Nijmegen en omgeving. Deze onafhankelijke commissie behandelt kosteloos je klacht. De commissie neemt klachten ouder dan één jaar, zaken die verwikkeld zijn in een gerechtelijke procedure en klachten die te maken hebben met de huurprijs en andere betalingsverplichtingen níet in behandeling.

Meer informatie lees je in de folder Klachtencommissie Woningcorporaties Nijmegen en omgeving. Lees hier het Reglement van de Klachtencommissie.

Vragen?

Vul het contactformulier in. 

Nieuws

We zoeken een opzichter


11-12-2017

Beschik jij over de ervaring van toezichthouden op planmatig onderhoud, vastgoed en energie? Kun ...


lees meer >

Woonpunt december is uit


11-12-2017

Het najaarsnummer van Woonpunt is uit! In dit nummer onder andere:


lees meer >

We verhuren nieuwe woningen in de Handelskade, Malvert en Hengstdal!


08-12-2017

Op drie plekken in Nijmegen verhuren we in 2018 nieuwe woningen.


lees meer >

We zoeken meedenkers!


07-12-2017

We werken aan een nieuwe manier van overleggen met onze huurders. Dat vertelden we al in het Woon...


lees meer >
Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies.
Bekijk ons cookiebeleid.