Je kunt de grootte van de letters op je computerscherm zelf instellen.

Manier 1

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en rol tegelijkertijd met het scroll-wieltje op je muis om te vergroten en te verkleinen.



Manier 2

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en klik tegelijkertijd op de + voor grotere letters of de - voor kleinere letters.



Standaardgrootte herstellen

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en klik tegelijkertijd op de 0 (nul).

 

Reparatieverzoek doorgeven

Als je lid bent van het Servicepakket, dan voeren wij veel reparaties voor je uit. Ben je nog geen lid? Dan kun je je direct online aanmelden. Het Servicepakket kost € 5,54 per maand en heeft een eenmalig instaptarief van € 25.

Spoed? Bel ons!

Denk aan een gaslek, grote lekkage, brand of inbraak. Bel ons dan via 024 – 382 01 00. Buiten kantoortijden word je doorverbonden naar de meldkamer.

Rechtstreeks doorgeven aan bedrijf

De meeste reparatieverzoeken nemen wij zelf in behandeling. Voor sommige reparatieverzoeken moet je rechtstreeks met bedrijven contact opnemen. Zij voeren zelf de reparatiewerkzaamheden uit. Hieronder vind je de telefoonnummers.

Reparatieverzoek doorgeven aan Standvast Wonen

Klik op de oranje button. 

Reparatieverzoeken

Centrale verwarming

Is er een storing of defect in de cv-installatie? Neem dan contact op met Kemkens: 0412 - 630 555.

Woon je in een van onze woongebouwen aan de Handelskade in Nijmegen?

Je maakt gebruik van stadswarmte. Neem bij een storing contact op met Nuon: 0800 - 0513.   

Gas, water en elektra

Wil je een reparatieverzoek doorgeven over problemen met water en gas? Neem dan contact op met je energieleverancier (bijvoorbeeld NUON, Vitens etc.).

Glasschade

Wil je glasschade melden? En heb je je via Standvast Wonen verzekerd? Dan geef je de schade meteen door aan de meldkamer van Glasverzekering De Samenwerking. De meldkamer is 24 uur per dag, 7 dagen per week te bereiken. Het gratis servicenummer is: 0800 - 022 61 00.

Gaat het om glasschade van een appartement of de gemeenschappelijke ruimte in een VvE-woongebouw? Dan bel je meteen naar Centraal Beheer: 0800 - 022 99 55.

Huur je een woning op Koolzaadveld 3 t/m 107 in Beuningen, neem dan contact op met VVE Diensten Arnhem (Goudse Verzekeringen): 026 - 326 00 66.

Huur je een woning op Bernhardstraat 59 t/m 69 in Beuningen, bel dan naar Hestia Nijmegen: 024 - 360 45 55.

Huur je een woning van ons in een van de gebouwen op de Handelskade (Dock I, Dock II, Havenkraan) in Nijmegen? Bel dan naar De Glaslijn: 0800 - 020 50 10.

Nog geen glasverzekering?

Je kunt deze via ons afsluiten. Aanmelden doe je door een mail te sturen naar info@standvastwonen.nl. Het kán voordeliger zijn, omdat we je een gezamenlijke glasverzekering bieden. Het is in ieder geval makkelijker voor je. Je belt het servicenummer van de glasverzekering en zij zorgt dat je kapotte ruit vervangen wordt. Zowel de ramen in de buitenkozijnen als al het glas binnen (dat bedoeld is voor het doorlaten van licht) zijn verzekerd. De kosten (€1,05 per maand) betaal je elke maand samen met de huur.

Lift

Bij liftstoring kun je het beste het nummer bellen dat op het bordje in de lift staat. Je kunt tevens naar een van de buurtbeheerders gaan die in de buurt van jouw woning/woongebouw aanwezig zijn. Natuurlijk mag je ook contact met ons opnemen: 024 - 382 01 00.

Mechanische ventilatie

Is je mechanische ventilatie stuk? Dan kun je dat direct melden bij Spiro Clean via telefoonnummer 0495 - 544 510.

Verstopping

Als je deelneemt aan ons Servicepakket, dan laten wij de gootsteen door een ontstoppingsbedrijf ontstoppen. Je kunt hiervoor rechtstreeks contact opnemen met Van der Velden via telefoonnummer 024 - 378 20 72.

Als er sprake is van verstopping door oneigenlijk gebruik van de gootsteen (frituurvet, olie, etensresten e.d.), dan zijn de kosten voor jouw eigen rekening.

 

 

Nieuws

Symposium 'Bewonersenergie - Op zoek naar je rol in de energietransitie'


17-09-2018

De woningmarkt moet de komende jaren flink aan de slag voor de energietransitie: van fossiele bra...


lees meer >

Ons nieuwe blad Thuis in de buurt is uit


04-06-2018

Vrijdag 1 juni 2018 ontvingen al onze huurders het nieuwe bewonersblad: Thuis in de buurt. In de ...


lees meer >

Ons jaarbericht 2017 staat online


29-05-2018

Via een kort online jaarbericht vertellen we graag wat we in 2017 deden voor onze huurders &eacut...


lees meer >

Beperkte huurverhoging voor ruim 8000 huurders


20-04-2018

Alle huurders ontvingen deze week een brief of e-mail over de aanpassing van hun huur per 1 ...


lees meer >
Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies.
Bekijk ons cookiebeleid.