Je kunt de grootte van de letters op je computerscherm zelf instellen.

Manier 1

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en rol tegelijkertijd met het scroll-wieltje op je muis om te vergroten en te verkleinen.



Manier 2

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en klik tegelijkertijd op de + voor grotere letters of de - voor kleinere letters.



Standaardgrootte herstellen

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en klik tegelijkertijd op de 0 (nul).

 

Nieuws

01-03-2017 |

Vanaf 1 maart spreken we iedereen aan met je en jij

Vanaf 1 maart spreken we iedereen aan met je en jij

Vanaf 1 maart spreken wij iedereen aan met je en jij. En schrijven we duidelijker. Zodat iedereen ons begrijpt. En mensen zich meer betrokken voelen bij ons, de woning of de buurt. We vinden het passen bij een tijd van samenwerken, meedoen en elkaar helpen. We begrijpen het als mensen aan je en jij moeten wennen. Ook wij moeten hieraan wennen. Maar wij geloven dat de afstand tussen ons kleiner wordt als we je en jij tegen elkaar zeggen. Je leest hieronder meer over waarom we deze keuze maakten.

Wij vinden dat het gebruik van je en jij past bij deze tijd, onze klanten, onze organisatie en onze samenleving. Niet iedereen vindt je en jij prettig. En mensen moeten hieraan wennen. Maar wij kiezen ervoor om dit altijd te doen. In persoonlijke gesprekken houden we rekening met de wensen van de ander. Bijvoorbeeld aan de telefoon of bij mensen thuis. Zegt de ander dat hij of zij dit echt niet prettig vindt, dan stappen we over op u.

We behandelen iedereen met respect en fatsoen

Wij vinden dat het gebruik van je niets zegt over de relatie tussen ons en de ander. Wij kunnen met respect jij zeggen, maar ook met erg weinig respect u gebruiken. Het gaat erom dat we met respect en fatsoen met elkaar omgaan. In een gesprek, maar ook in een brief of e-mail. En wij vinden dat dit prima kan met je en jij.

We willen dat iedereen ons begrijpt

Daarom kiezen we ervoor om zo duidelijk mogelijk te schrijven. Naar iedereen. Dit doen we onder andere door iedereen met je en jij aan te spreken. Omdat je dan vanzelf begrijpelijker en persoonlijker schrijft. We merken dat mensen zich dan vaak gelijkwaardiger voelen. Waardoor een gesprek, op papier of persoonlijk, makkelijker gaat. De ander voelt zich zo meer betrokken bij het onderwerp. En daardoor verantwoordelijker.

We willen dichter bij onze huurders staan

Als we aan het werk zijn in de wijk. Maar ook als corporatie Standvast Wonen. Jullie als huurders zijn onze klanten. Voor jullie werken wij dagelijks aan prettig wonen. Dat gaat beter als de afstand tussen ons kleiner is. Een goede corporatie en een goede huurder werken zakelijk samen. Wij verhuren een woning, jij als huurder betaalt de huur. Samen werken we aan een goede buurt. Iedereen heeft daarbij zijn verantwoordelijkheid.

We vinden je en jij passen in deze samenleving

Het gebruik van je is bij steeds meer organisaties een ontwikkeling van de laatste jaren. En past volgens ons bij een samenleving van samenwerken, meedoen, elkaar helpen en eigen verantwoordelijkheid.

Mail of bel ons als je vragen hierover hebt

We beantwoorden ze graag. Je bereikt ons via info@standvastwonen.nl.
Of via 024 - 382 01 00, op maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 16.00 uur en op vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur.

< terug naar nieuwsoverzicht
 
Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies.
Bekijk ons cookiebeleid.