Je kunt de grootte van de letters op je computerscherm zelf instellen.

Manier 1

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en rol tegelijkertijd met het scroll-wieltje op je muis om te vergroten en te verkleinen.



Manier 2

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en klik tegelijkertijd op de + voor grotere letters of de - voor kleinere letters.



Standaardgrootte herstellen

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en klik tegelijkertijd op de 0 (nul).

 

Nieuws

31-10-2018 |

We zoeken twee KCC'ers voor onze flexpool!

Met hart voor mensen en wonen

We zoeken twee KCC'ers voor onze flexpool!

Iedere dag nemen honderden huurders, woningzoekenden en zakelijke relaties contact met ons op. Per telefoon, maar ook per mail. We beantwoorden deze vragen of verzoeken graag zoveel mogelijk op het klantcontactcentrum (KCC) en binnen één contactmoment. We vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Een mooie uitdaging voor ons. Voor jou ook? Laat het ons weten! We zoeken namelijk twee medewerkers KCC. Bekijk hier onze oproep of lees hieronder meer.

Hiervoor ben je nodig

We willen zo goed mogelijk telefonisch en digitaal bereikbaar zijn. Daarom zoeken we twee medewerkers die graag in een flexpool van vijf personen werken. Je werkt in een normale week ongeveer 15 uur, verdeeld over vier dagen. Als het nodig is werk je tot 28 uur per week. Bij wijze van uitzondering kan het voorkomen dat je maximaal 32 uur per week werkt. Bijvoorbeeld als collega’s ziek zijn, of verlof hebben.

Ons klantcontactcentrum handelt graag minimaal 80% van de inkomende telefoontjes en e-mails zelfstandig af. Dit doen we op een klantvriendelijke manier. Zo willen we zelf immers ook behandeld worden. Veel voorkomende gespreksonderwerpen zijn het huren van woningen (via Entree.nu), huurbetalingen, overlastmeldingen en reparatieverzoeken.

Dit heb je in huis

Je bent klantgericht, communicatief vaardig en maakt op een natuurlijke wijze verbinding met anderen. Je begrijpt de klant en de klant begrijpt jou. Dit zorgt ervoor dat onze klanten tevreden zijn over onze dienstverlening. Je beseft dat we met zijn allen dezelfde ambitie hebben. Samenwerken is één van je kernkwaliteiten. Tegelijkertijd durf je kritisch te zijn en lastige zaken bespreekbaar te maken.

Als je ervaring op een klantcontactcentrum hebt is dat een pluspunt.

Ons aanbod aan jou

Bij Standvast Wonen werk je in een mooie organisatie die nooit stilstaat, in een prettige sfeer, met betrokken en enthousiaste collega’s. Wij bieden je veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid met ruimte om jezelf te ontwikkelen. Je salaris is vastgesteld op basis van de CAO Woondiensten 2017-2018. Daarin zijn ook je arbeidsvoorwaarden geregeld. De functie is ingeschaald in F. Daarnaast bieden we enkele aanvullende arbeidsvoorwaarden. Je start met een min-maxcontract voor 12 tot 32 uur per week, voor 1 jaar.

Dit is handig om te weten

  • Voor vragen over deze functie kun je contact opnemen met Jorik Soer, coördinator Wonen, via telefoonnummer 06-23 57 47 37.

  • Heb je interesse in deze functie? Stuur dan vóór donderdag 15 november 2018 je motivatiebrief met CV naar Rachelle Wijnandts, P&O adviseur, p.o@standvastwonen.nl. De gesprekken vinden plaats op donderdag 22 november 2018.

  • Deze vacature is alléén bedoeld voor sollicitanten, niet voor bedrijven om hun werving-, selectie- of personeelsdiensten aan te bieden. Delen via social media mag wel!
< terug naar nieuwsoverzicht
 
Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies.
Bekijk ons cookiebeleid.