Je kunt de grootte van de letters op je computerscherm zelf instellen.

Manier 1

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en rol tegelijkertijd met het scroll-wieltje op je muis om te vergroten en te verkleinen.



Manier 2

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en klik tegelijkertijd op de + voor grotere letters of de - voor kleinere letters.



Standaardgrootte herstellen

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en klik tegelijkertijd op de 0 (nul).

 

Nieuws

14-03-2019 |

We zoeken een tijdelijke manager Vastgoed

Met affiniteit met vastgoed en communicatie


Standvast Wonen en De Gemeenschap fuseren op 1 mei 2019 tot één nieuwe organisatie. De naam van deze organisatie is op dit moment nog niet bekend. Vanwege het vertrek van onze huidige manager zijn wij per direct op zoek naar een daadkrachtige manager met affiniteit met vastgoed en communicatie. De nieuwe organisatie ontwikkelt zich naar zelforganiserend werken. Daarom zoeken we iemand die ervaring heeft met (het opzetten van) zelforganiserende teams. De functie is tot het einde van het jaar.

Wie zijn wij?

Standvast Wonen en De Gemeenschap zijn twee actieve woningcorporaties met gezamenlijk bijna 11.500 woningen in de wijken en dorpen van de gemeenten in Beuningen, Druten en Nijmegen. De organisaties zijn ondernemend en innovatief en ontwikkelen bijzondere projecten voor bijzondere doelgroepen. Op eigen kracht én met partners. We werken met zo’n 125 medewerkers om onze ambities te realiseren. De afdeling Vastgoed bestaat uit 20 personen (formatie 17,5 fte).

Waarvoor ben je nodig?

Je bent integraal verantwoordelijk voor de afdeling Vastgoed. Je geeft invulling aan het ontwikkelen van zelf organiserende teams binnen de organisatie. Daarbij faciliteer je specifiek de medewerkers van de afdeling Vastgoed om te groeien in hun ontwikkeling naar zelforganiserend werken. Je past daarbij de juiste stijl van leidinggeven toe. Je hebt het talent om medewerkers in hun kracht te zetten, te motiveren en vertrouwen te geven. Uiteraard ben je ook sparringpartner voor je medewerkers op het moment dat zij het nodig hebben.
Daarnaast zorg je voor een goede integratie van twee organisaties naar één. Je bent hierbij verantwoordelijk voor de afdeling Vastgoed.

Wat heb je in huis?

De nieuwe organisatie wil een goede werkgever zijn waar medewerkers vertrouwen voelen en ruimte krijgen om zich te kunnen ontwikkelen. Je hebt daarin een belangrijke rol. Je bent open, transparant en kan vanuit een coachende stijl van leidinggeven zorgen dat medewerkers net die stap extra zetten. Je bent een inspirerende, veranderingsgezinde professional met een stevig denk- en handelingsniveau, die resultaatgerichtheid en innovatie combineert met een natuurlijke drive om samen te werken.

Kennis en vaardigheden

  • hbo+/wo-niveau;
  • affiniteit met vastgoed en communicatie binnen de corporatiesector;
  • ervaring met het ontwikkelen en implementeren van zelforganiserende teams;
  • kernwoorden: maatschappelijk betrokken, resultaatgericht, besluitvaardig, initiatiefrijk, communicatief, omgevingsbewust en organisatiesensitief;
  • je richt je met onderzoekende en nieuwsgierige geest op toekomstige vernieuwing van strategie, producten, diensten en markten, en het inspelen op veranderende omstandigheden.

Wat bieden wij jou?

Je komt te werken in een mooie organisatie die nooit stilstaat, in een prettige sfeer, met betrokken en enthousiaste collega’s. Wij bieden je veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid met ruimte om jezelf te ontwikkelen. We hanteren de CAO Woondiensten en bieden daarnaast ook goede aanvullende arbeidsvoorwaarden aan. De manager Vastgoed is ingedeeld in schaal N (max € 7.400,– bruto per maand). Definitieve inschaling is afhankelijk van je kennis en ervaring. Je krijgt een contract voor maximaal 36 uur per week tot het einde van het jaar.

Wat is handig om te weten?

  • Voor vragen over deze functie kun je contact opnemen met Paul van Roosmalen, directeur-bestuurder, via telefoonnummer 024 381 78 00.
  • Voor meer informatie over de beide organisaties kijk je op www.standvastwonen.nl en www.wbsg.nl.
  • Heb je interesse in deze functie? Stuur dan zo spoedig mogelijk je motivatiebrief met CV naar Bianca van Raamsdonk, P&O adviseur, p.o@standvastwonen.nl.
  • Aanstelling is zo spoedig mogelijk.
  • Deze vacature is alléén bedoeld voor sollicitanten, niet voor bedrijven om hun werving-, selectie- of personeelsdiensten aan te bieden. Delen via social media mag wel!
< terug naar nieuwsoverzicht
 
Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies.
Bekijk ons cookiebeleid.