Je kunt de grootte van de letters op je computerscherm zelf instellen.

Manier 1

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en rol tegelijkertijd met het scroll-wieltje op je muis om te vergroten en te verkleinen.



Manier 2

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en klik tegelijkertijd op de + voor grotere letters of de - voor kleinere letters.



Standaardgrootte herstellen

Houd de CTRL-toets op je toetsenbord ingedrukt en klik tegelijkertijd op de 0 (nul).

 

test

Je tuin is een verlengstuk van je woning. Het is prettig als deze er netjes en gezellig uitziet, zodat je er in alle jaargetijden van kunt genieten. Een mooie tuin heeft een goede erfafscheiding, zoals bijvoorbeeld een schutting. Een goede erfafscheiding draagt bovendien bij aan de uitstraling van je buurt. Je kunt via Standvast Wonen een schutting huren waarbij je kunt kiezen uit verschillende soorten schermen en materialen. Lees voordat je dit formulier invult, alle informatie en voorwaarden in onze folder 'een schutting huren'.



 

Je huurt één van onze woningen. We doen ons best om het wonen voor jou zo prettig mogelijk te maken. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Heb je hierover al contact met ons opgenomen en is het niet naar wens verlopen? Dan kun je onderstaand formulier invullen. Meer informatie lees je in het menu niet tevreden.

1. Mijn gegevens:


2. Ik reageer als:


3. Mijn klacht is ontstaan op:

(dd-mm-jjjj)

4. Ik heb over deze klacht al overleg gehad met Standvast Wonen:

(dd-mm-jjjj)

5. Mijn klacht heeft betrekking op:


6. Omschrijving van de klacht:


7. Hoe kan volgens jou je klacht worden verholpen en wat verwacht je daarbij van ons?

 


Je bent voor een deel zelf verantwoordelijk voor je woongenot. We verwachten dan ook dat je eerst zelf in gesprek gaat met je buren. Kijk voor tips op www.problemenmetjeburen.nl.

Is de overlast nog niet opgelost? Vul dan onderstaand formulier in. Let op: Als je geen contact hebt opgenomen met Buurtbemiddeling, nemen we je melding niet in behandeling. Ook anonieme of onvolledige meldingen nemen we niet in behandeling.


Kom je zelf met je buren niet tot een oplossing? Neem dan eerst contact op met Buurtbemiddeling. Vrijwillige buurtbemiddelaars helpen buren om zélf een oplossing te vinden. Kijk voor meer informatie bij buurtbemiddeling.

1. Mijn gegevens


2. Wie veroorzaakt de overlast?


3. Ondervinden meer buurtbewoners overlast?


4. Soort overlast


5. Hoe vaak komt de overlast voor?


6. Op welk moment van de dag komt de overlast voor? (meerdere antwoorden mogelijk)


(dd-mm-jjjj)

7. Heb je de overlast al eens eerder gemeld?


8. Bij wie heb je de overlast gemeld?

(dd-mm-jjjj)

9. Weet je of de overlastveroorzaker hulp krijgt van een hulpverlenende instantie?



Naar waarheid ingevuld door:

 

Huisbewaarderschap kun je in een aantal gevallen aanvragen en er is een aantal voorwaarden aan verbonden. Deze informatie lees je in het menu Huisbewaarderschap.

Huurder

(dd-mm-jjjj)

Huisbewaarder

(dd-mm-jjjj)

Contactpersoon in Nederland


Reden aanvraag

(dd-mm-jjjj)
(dd-mm-jjjj)

Documenten toevoegen


Vergeet niet de volgende documenten bij je aanvraag te doen:


3. Vergeet niet de machtigingskaart voor de automatische incasso apart naar ons op te sturen (aanvragen via info@standvastwonen.nl)

 

Ik vraag toestemming van Standvast Wonen om zelf een aanpassing in mijn huurwoning uit te voeren.



Ik stuur ter informatie het volgende mee:

Verklaring huurder

Ik verklaar dat ik de voorwaarden ken zoals deze in de folder ‘Zelf klussen in uw woning’ staan beschreven. Daarnaast houd ik mij aan de kwaliteitseisen die Standvast Wonen heeft opgesteld voor het zelf klussen in de woning. Ik ken ook de opleveringseisen van Standvast Wonen waarin staat hoe ik de woning bij verhuizing achter moet laten. Deze eisen staan in de folder ‘Verhuizen’.

Wacht op toestemming

Je krijgt binnen vier weken een reactie van ons. Het is belangrijk dat je daar op wacht voordat je begint met klussen. Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op per e-mail: info@standvastwonen.nl of via telefoonnummer 024 – 382 01 00.

 



Nadat wij het eenmalige instaptarief van € 25,00 van je ontvangen hebben, kun je gebruik maken van ons servicepakket. Dit bedrag maak je over op rekeningnummer NL54BNGH0285155423 onder vermelding van 'instaptarief servicepakket' en je adres (straat en huisnummer).

 

 

Je kunt de huur per iedere werkdag opzeggen! Als je maar zorgt dat je huuropzegging minimaal één maand van tevoren bij ons is. Lees de folder Verhuizen voor meer informatie over de huuropzegging.

Je gegevens

(dd-mm-jjjj)
(dd-mm-jjjj)

Voor een goede afhandeling hebben wij een kopie van de overlijdensakte van de overledene nodig. Deze kun je hieronder als bestand toevoegen. Bij ‘adres contactpersoon’ (hieronder) vul je de naam van diegene in die namens de erven de huuropzegging afhandelt.

Je toekomstige adres of adres contactpersoon

 

 
Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies.
Bekijk ons cookiebeleid.